با توجه به اینکه دنیای امروز به سرعت در حال اینترنتی شدن میباشد و تمام پلتفرم ها یا کسب و کارها، بخشی یا تمام خدمات یا محصولات خود را از این طریق به جامعه هدف و کاربران ارائه میکنند جامعه درمانی کشور نیز از این قائده مستثنی نیستند.
در بستر اینترنت شما وابسته به زمان و موقعیت مکانی نیستید و در هر ساعت شبانه روز و هر مکانی امکان خدمات دهی به کاربران خود را دارید. با توجه به همین نیاز ما تصمیم گرفتیم محصولی آماده کنیم که مهم ترین نیاز هر مرکز درمانگاهی یا بیمارستانی که نوبت دهی آنلاین میباشد و به سادگی چند کلیک کاربران میتوانند وقت خود را رزرو کنند بدون نیاز به حضور در مرکز درمانی برطرف کنیم و قدمی در پیشرفت و توسعه مراکز درمانی برداریم.
چه نیازهایی را در این سیستم در نظر گرفته ایم؟
در ادامه حرف هایی که زده شد شما را دعوت میکنیم تا با امکانات که ما در سیستم خود در نظر گرفته ایم آشنا شوید. ما تا جایه ممکن سعی کرده ایم که سیستم خود را منعطف طراحی کنیم تا با اکثر نیازهای مراکز درمانی مطابقت داشته باشد و همچین کاربران نهایی به ساده ترین شکل بتوانند وقت رزرو کنند و از خدمات سایت استفاده کنند.
البته شما میتوانید همچنین نیازهای خود را با ما در جریان بگذارید و ما هر کاری که در توانمان باشد انجام خواهیم داد تا نیاز شما را برطرف کنیم. رضایت نهایی شما و کاربرانتان مهم ترین هدفی است که ما دنبال میکنیم. در پایین لیست از مهم ترین امکانات نرم افزار را آورده ایم:
1- نوبت دهی به چهار روش (حضوری – اینترنتی – سیستم تلفنی – اپلیکیشن)
ما سعی کرده ایم در این سیستم با توجه به سلیقه هر کاربر توجه کنیم و انواع روش های مختلف را برای دریافت نوبت در اختیارشان بگذاریم.سیستم تلفنی و اپلیکیشن در صورت درخواست شما قابل پیاده سازی در مرکز درمانی شما میباشد. تمام اطلاعات از هر پلتفرمی که باشد در یک پایگاه داده به صورت آنی ذخیره خواهد شد و شما میتوانید از طریق وب سایت آنها را مشاهده کنید.
2- ارسال پیامک در صورت ثبت یا تغییر یا لغو نوبت
کاربران در هر مرحله ای که تغییر روی نوبتشان رخ بدهد از طریق پیامک ارسالی به آنها متوجه تغییرات خواهند شد و میتوانید مطمئن باشید که هیچ اختلالی در سیستم نوبت دهی به وجود نخواهد آمد.
3- برنامه پزشک را فقط یک بار تعریف کنید
نیازی نیست که برنامه پزشک هر هفته یا هر ماه به صورت جداگانه تعریف شود. شما کافیست که مشخص کنید که پزشک چه روزهایی در هفته و چه ساعت هایی در چه بخش هایی بیمارها را ویزیت میکند. سیستم به صورت اتوماتیک تمام نوبت ها را مدیریت خواهد کرد.
4- مرخصی ها و روزهای تعطیل
ما برای تعطیلی های رسمی و غیر رسمی که ممکن است برای پزشک رخ بدهد هم فکر کرده ایم و میتوان در سیستم روزهای تعطیل سال و همچنین مرخصی ها را ثبت کنید تا هیچگونه رزروی در آن روزها رخ ندهد.
5- تعریف انواع نوع وقت و زمانبندی بر اساس نیاز پزشک
اگر به اکثر سیستم های رزرو آنلاین نوبتدهی مراجعه کرده باشید مشاهده کرده اید که زمان حضور پزشک در روزهای هفته را به زمان های مشخصی مثلا 15 یا 20 دقیقه تقسیم کرده اند. این نوع نوبت دهی مشکلاتی را به همراه دارد به طور مثال ممکن است بیماری برای انجام کاری که به مرکز درمانی مراجعه کرده است نیاز به 40 دقیقه وقت داشته باشد و این اتفاق باعث اختلال در نوبت دهی شده و در نهایت بیماران را ناراضی میکند.
در سیستمی که ما در نظر گرفته ایم شما میتوانید انواع نوع وقت مورد نظر خود را برای هر بخش تعریف کنید و بر اساس نیاز هر پزشک آنها را زمانبندی کنید منظور ما از زمان بندی این است که که ممکن است پزشکی نوع وقت ویزیت را در 15 دقیقه انجام دهد ولی پزشک دیگری همان را در 20 دقیقه انجام دهد. این قابلیت کلیدی باعث خواهد شد که هیچ اختلال یا نارضایتی در مرکز درمانی و سیستم رخ ندهد.
6- امکان دریافت هزینه برای برخی از نوع وقت ها
با توجه به شلوغی بعضی بخش ها و پر شدن سریع زمان پزشک و احتمال عدم حضور بیمار در زمان تخصیص داده شده به او ممکن است که پزشک درخواست دهد افرادی که از او وقت میگیرند نیاز به پرداخت بخشی یا کامل حق ویزیت نمایند. ما برای این درخواست نیز امکانی قرارداده ایم که شما میتوانید کاربر را قبل از ثبت قطعی رزرو به درگاه پرداخت هدایت کنید تا پس از پرداخت رزرو اون ثبت شود.
7- تعریف منشی برای هر پزشک در بخش مورد نظر
شما میتوانید مدیریت وقت های رزرو شده هر پزشک یا چندین پزشک را بر عهده یک منشی قرار دهید و هر منشی فقط نوبت های رزرو شده پزشکان مربوط به خود را خواهد دید و امکان مدیریت آنها را خواهد داشت.
سایر بخش هایی که ما جدای از سیستم نوبت دهی در نظر گرفته ایم:
ما در بخش قبل بخشی از امکاناتی که در سیستم نوبت دهی مهم تر بودند را با شما در میان گذاشتیم در ادامه قصد داریم تا امکاناتی که خارج از سیستم نوبت دهی در سیستم طراحی شده ما وجود دارد را به شما معرفی کنیم.
1- وبلاگ برای اشتراک گذاری مطالب سلامتی و اخبار مرکز درمانی
شما میتوانید تمام اطلاعات که مورد نیاز کاربرانتان است و به صورت متداول تری سوال میشود و یا اطلاعات عمومی علم روز پزشکی که نیاز است کاربران عمومی وبسایتتان در جریان آنها قرار بگیرید را از طریق بخش وبلاگ و قرار دادن پست های متنوع آنها را مطلع کنید. حتی میتوانید از طریق این پخش تمام اخبار مربوط به مرکز درمانی خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.
هر چند این بخش میتواند رایگان باشد شما حتی میتوانید مقالات را به شکل فایل PDF و Word به فروش برسانید.
2- برگزاری دوره های حضوری یا مجازی
اگر شما نیاز داشته باشید که دوره های حضوری و مجازی برای کاربران خود برگزار کنید ما این نیاز شما را هم پیش بینی کرده ایم و شما میتوانید هزینه این دوره ها را نیز به صورت آنلاین از کاربر دریافت کنید. این دریافت هزینه میتواند به دو روش نقدی و قسطی صورت بگیرید. شما میتوانید از طریق پنل سایت لیست پرداختی اقساط را مشاهده کنید و کاربرانتان نیز میتوانند از همان طریق آن را پرداخت کنند.
3- خدمات غیرحضوری
در این بخش میتوانید سه نوع خدمات غیر حضوری داشته باشید که شامل درخواست نمونه گیری در منزل ، پرستار یا پزشک میشود. کاربران پس از انتخاب خدمت خود و وارد کردن اطلاعات آن را ثبت میکنند و مسئول بخش خدمات غیرحضوری درخواست مربوطه را پیگیری خواهد کرد.
نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟
اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا سوالاتی دارید که در نوشته های بالا آن را نیافتید میتوانید با شرکت ما تماس حاصل کنید تیم ما آماده است که هر سوالی و ابهامی در هر یک از محصولات ما برای شما وجود دارد را پاسخگو باشد. همچنین میتوانید از طریق صفحه تماس با ما درخواست کنید تا تیم ما در اولین ساعت کاری ممکن با شما تماس بگیرند. در قسمت پایین اطلاعات تماس درج شده است.
شماره تماس ها : 64 26 26 65 021 – 54 26 26 65 021
آدرس ما : تهران، شهریار، خیابان ولیعصر، چهار راه مخابرات به سمت میدان معلم، پاساژ پارس، طبقه 2، واحد 19